Veckans läsning 7, v38

Den här veckan har varit Tana French-veckan. Jag har läst the Likeness och älskat den. Jag har  recenserat, men också smyguppdaterat. Och smyguppdaterat.

Jag har varit avundsjuk på allt bokmässefolk, trots att jag själv gick på Pole Art 2010 istället och på workshopar så att jag nu är helt ledbruten och slut när jag skriver.

Jag har dessutom fått paket.

Nu har jag fortsatt med mer Tana French; Faithful Place, som verkar ganska annorlunda från the Likeness, men ändå ännu så länge väldigt bra. Jag väntar dock fortfarande på en skjuts i handlingen. Jag tror den kommer snart.

Nu ska jag återgå till att vara en trasig människa i soffan. En sån där som ojjar sig varje gång jag rör mig.

2 responses to “Veckans läsning 7, v38

Kommentera

