Iakttagelse

Man kan inte virka och läsa samtidigt.


4 responses to “Iakttagelse

  • Marie

    Det kan jag bara hålla med om (och det funkar inte att sticka och läsa heller, jo, med ljudbok förstås).

  • Ann-Sofie

    Klart man kan! Allt handlar bara om att rigga boken på rätt sätt. Jag stickar och läser. Antingen inbunden bok som går att fälla upp ordentligt och så har man händerna vilande på den, eller också om jag är riktigt wild’n crazy: notställ!

  • Feuerzeug

    Ann-Sofie, jag tror det också handlar om hur avancerat mönster man gör. Dessutom är det svårare att virka och titta på något annat än att sticka och göra detsamma.

    Jag kan absolut inte virka blommor och mer avancerade mönster och läsa samtidigt. Mönstret skulle bli fel och jag skulle inte förstå vad jag läste.

    Annars var det fantastiskt kreativa tips du hade. ;)

Kommentera

