Veckans läsning 15, v49

Den här veckan har jag mest varit sjuk. Tyvärr inte den sortens sjuk som gör mig lässugen heller, utan den sortens sjuk som gör att jag ligger och jämrar mig och tycker synd om mig själv, dricker juice och ser på tv.

Men jag har i alla fall hunnit klaga på Lud-in-the-mist. Och dessutom hunnit prova ett anakronistiskt frågespel, som är en bok.

Nu tänkte jag återgå till soffan och hoppas bli frisk till arbetsveckans andra dag, senast. Samt gärna orka läsa mer av Dexter. Han är så himla mysig, eller hur? ;)

Kommentera

