Ofattbar rea på h:ström – fynden

Ofattbar rea på H:ström

Ofattbar rea på H:ström

Hittade de här finingarna på h:ströms rea. Jag har ingen aning om vad det är för böcker eller vad jag kommer tycka om dem. Rent impulsköp eftersom det var så billigt. Tydligen är det en tidskift eller antologi. Tydligen har jag nu köpt bok 1 och bok 3. Oh well. Roliga verkar de iaf.

 


3 responses to “Ofattbar rea på h:ström – fynden

  • Helena

    h:ströms har så sinnessjukt snygga och intressanta böcker. Stod vid deras monter och dreglade under bokmässan.

  • fabucjonas

    vad lustigt! vi måste ha samma smak. jag beställde nämligen för några dar sen just erotika och apokalyps (+2 böcker till). sjukt billigt ja (även med den dolda fraktkostnad som inte riktigt redovisades öppet.. vad jag kunde se) men jag gillar h:ström ändå

  • Feuerzeug

    Helena, väldigt snygga. Särskilt den där apokalyps-boken.

    fabucjonas, haha. Och vilken smak sedan. Erotik och apokalyps. Jag reagerade också på frakten, men vad tusan. Det får man kanske räkna ut själv.

Kommentera

