Veckans läsning 18, v4

Den här veckan har jag läst Halfhead av Stuart B. MacBride. Jag har även beställt det största bokpaketet någonsin.

En ganska lugn vecka läsmässigt, desto jobbigare utanför läshuvudet.

Just nu läser jag alternativhistoria: Third reich victorious: Alternate decisions of World War II av Peter G. Tsouras (editor). Creutz på Literature connoisseur kan ju så sakteliga börja läsa den, så kan vi parallellrecensera. Jag kommer dock ta min tid misstänker jag. Den är ganska tät och… ja tråkig, om än intressant. Historia tenderar att vara sådan.

2 responses to “Veckans läsning 18, v4

  • Creutz

    Uppmaningen uppfattad!

  • Feuerzeug

    Creutz, hehe. Vad bra. Hoppas du inte blev så panikslagen som det lät på twitter.

    Jag kände att det här var rätt bok att börja min alternativhistorieresa med. Dessutom i lagomt format.

    Den är ju uppdelad i fristående kapitel, så jag tror att jag kan läsa annat emellan om jag skulle vara snabbare än väntat.

Kommentera

