Uppföljaren till The passage

Nu har jag inte ens läst The passage av Justin Cronin ännu, men jag har ju lyssnat på hyllningskören och den ligger på vänt i bokhyllan.

När jag uppdaterade mina listor på Goodreads idag, så upptäckte jag att det kommer en uppföljare! Hur många av er springer omkring i cirklar nu och skriker?

 

The Twelve The Twelve (The Passage, #2)
by Justin Cronin
5.0 of 5 stars5.0 of 5 stars5.0 of 5 stars5.0 of 5 stars5.0 of 5 stars 5.00 avg rating — 1 rating — expected publication 2012 — 1 edition
book 2



14 responses to “Uppföljaren till The passage

Kommentera

