Veckans läsning 20, v6

Den gångna veckan var en sådan där vecka där tiden inte riktigt räckte till, som vanligt, men det blev ändå en bra läsvecka.

Jag gick igenom hur Hitler vann WWII Lektion 3 och Lektion 4, där vi fortsatte lära oss om hur mer eller mindre små skillnader i historien kunnat ändra Andra världskrigets utgång.

Jag firade även Jules Vernes dag lite och lyckades ge bort Plague of the dead.

Sedan recenserade jag den härliga skräckisen Offerrit.

Slutligen har jag börjat läsa Cold Granite av Stuart MacBride. Den är precis så bra som jag hoppades.

I veckan hoppas jag på lite mer WWII, Cold granite-avslutning och kanske att jag börjar på en zombieroman. Titta tillbaka så får ni se.


2 responses to “Veckans läsning 20, v6

  • Boktokig

    Vad härligt att börja läsa en bok som man hoppas är bra och som är det också!!!

    Förra veckan hade jag inte en sådan bra läsvecka. jag hoppas på att denna blir bättre!

  • Feuerzeug

    Boktokig, jaaaaa, som att göra världens godaste paj ungefär. Jag har ju massor av MacBride att frossa i nu, så hittar jag en dålig bok nu är det bara att byta. Önska bara jag hade mer TID också. =/

Kommentera

