Veckans läsning 22, v9

Vecka nio var en rätt så bra läsvecka. Jag recenserade Zombie island av David Wellington, fick mitt fina bokreapaket och funderade på om inte alla egentligen vill besöka en zombietemapark.

Sedan har jag faktiskt läst ut en bok till också, Dark dreams av Roy Hazelwood. Recension kommer inom kort.

Nu, ja nu verkar det faktiskt vara dags för Hungerspelen av Suzanne Collins, en bok jag hört en del om. Mina förväntningar är till hälften skyhöga och till hälften bottenlåga. Minst sagt intressant.


Kommentera

