Helvetes!

Idag hände det som inte får hända. Min bokhylla brakade ihop! Plötsligt ligger alla böcker huller ombuller på golvet och ryggar har knäckts och sidor trasats sönder. Mitt i alltihop ligger kadavret av bokhyllan, som pinnved.

Jävla skit!

Bara för den jävla renoveringen i trapphuset säkert. Sluta borra och bila så det skakar i hela huset!

Så… Ikea i helgen då? Stöööön.

4 responses to “Helvetes!

  • Emmas Bokhylla

    Nej, stackare! Fasiken vad surt! Kasnke inte en bokhylla fran IKEA, utan tva/ Eftersom en inte klarade alla bockerna…?

  • Feuerzeug

    Hehe, oops.

    Förlåt mig Emmas bokhylla, men det var min version av ett aprilskämt det här. ;)

    Som tur är så renoverar de inte så våldsamt här i huset att bokhyllan faller ihop.

    Förlåt mig, nu känns det ju lite dumt när du var så snäll och tyckte synd om mig. Hehe.

  • Emmas Bokhylla

    Haha, jag missade det totalt, tankte inte att det kunde vara ett skamt!

    Men da ar det ju ett lyckat skamt – trovardigt! ;-)

    Men ajg ar nog lite godtrogen! ;-)

  • Feuerzeug

    Emmas bokhylla, eller så är det jag som skämtar för allvarligt. ;)

Kommentera

