Veckans läsning 27, v15

Nu blev det så där lite bloggat igen. Ganska lite läst också. Men det var en vilovecka det här. Jag jobbade ju som en tok veckorna innan, vilket ni sett i Veckans läsning 26, v13 bland annat. Förra fredagen gav jag mig dessutom på en liten operation som inte oväntat stört min läsro i veckan. Det har varit svårt att sitta upp, svårt att ställa sig upp och svårt att röra sig öht på ett sätt som blandar in magen. Jotack. Ändå väldigt lindrigt.

Jag har läst  Monster nation av David Wellington, som är en väldigt bra zombiebok och dessutom andra delen av tre.

Jag har också citerat Skeppet och publicerat 100 böcker att läsa innan man dör (inte fler?!).

Nu hoppas jag på fler lugna dagar, återhämtning efter stressperioden och skön härlig läsro i vårsolen. Som sällskap har jag De döda fruktar födelsen av Pål Eggert. Den är väldigt tät och väldigt bra så här långt, ca halva boken.


6 responses to “Veckans läsning 27, v15

Kommentera

