Veckans läsning 28, v17

Det är svårt att läsa när man är jätteförkyld. Jag verkar liksom aldrig komma ur det här med ursäkter i vår.

Men jag har ändå bloggat lite. Jag såg till exempel att Carolina Gynning ska skriva dirty crime. Jag hittade även en ny science fictionroman att läsa, nyutkommen på ebok.

Slutligen så ska Oscar Wilde äntligen få läsas som han hade önskat, dvs inklusive homoerotik.

Allt som allt en bra vecka (veckor, ja jag vet). Lite lite läst bara som sagt. Jag ska se över den biten.

2 responses to “Veckans läsning 28, v17

  • Amelie

    Svar: Oj, tack så jättemycket!
    Det jag försöker uppnå med en recension är precis som du säger, förmedla känslan boken ger och innehållet utan att avslöja handlingen, som jag bara ger ett litet smakprov på.
    Att få höra att jag lyckas med detta är jätteroligt! Tack så himla mycket! :) Hoppas att du gillar Cirkeln lika mycket som jag gör.

  • Feuerzeug

    Amelie, jag har precis samma ambition och jag tycker du lyckas väldigt bra med det. Jag är spoilerallergisk, men vill ändå kunna läsa om böcker innan jag läst dem. Sedan är det förstås kul att läsa om dem efteråt också, men att spoila en bok man själv gillat för andra blir ju fel oavsett…

Kommentera

