When the music’s over…

…så kan det här hända på Twitter:

Anna Söderbom

annasoderbom Anna Söderbom

@Feuerz3ug MISSADE ATT HÄLSA PÅ DIG! Så himla dumt.

Feuerzeug

Feuerz3ug Feuerzeug

@annasoderbom Men hahaha… NÄJ. Hur lyckades vi med det?? Visste inte ens att du var där. Illa. Jag skäms.

Anna Söderbom

annasoderbom Anna Söderbom

@Feuerz3ug Nä jag hade inte heller vetat om det inte vore för att allvetande @Bokbiten sa det. Men sen blev hälsandet aldrig av.

Feuerzeug

Feuerz3ug Feuerzeug

@annasoderbom Så du SÅG mig, men hälsade aldrig?! Skandal! Bokbloggarchock! @Bokbitenborde ha sagt till mig också. Så hade jag roddat upp.

Carina

Bokbiten Carina

@Feuerz3ug @annasoderbom Meh! Jag pekade och visade åt alla håll ju. Nåt får ni allt klara själva.

Anna Söderbom

annasoderbom Anna Söderbom

@Bokbiten @Feuerz3ug Du kan väl bära fram oss till varandra också? Är det för mycket begärt?

Carina

Bokbiten Carina

@annasoderbom @Feuerz3ug Tydligen inte. Min koll gör mig till er slav.

Anna Söderbom

@annasoderbomAnna Söderbom

@Bokbiten @Feuerz3ug Du kan ju tänka på det till nästa gång. Nu ska jag sova. Godnatt.

 

För er som kanske inte hängt med så var det här alltså ett nattligt twittersamtal angående bokhorafesten där vi tydligen lyckats missa så många att vi undrar om vi träffade någon alls. Vilket vi bevisligen gjorde och vilket bevisar att vi måste ha träffat väldigt många nya människor om vi lyckats missa så många gamla.


2 responses to “When the music’s over…

Kommentera

