Zombienytt

Zombienytt

Zombienytt

Av en zombieängel fick jag en leverans zombienyheter till bokhyllan. Det var fest den dagen, för jag förväntade mig bara en.

Detta kommer bli fantastiskt höstmys. Är nog allra mest sugen på Alden Bell just nu, men ska förmodligen börja med Infection, en annan bok av Craig DiLouie.

Faktum är att man dessutom kan se denna present som en present, för jag genomgick nyligen en licentiatexamen i fysiologi, vilket är ett slags milstolpe i livet. Fler presentuppdateringar följer, för givetvis är det böcker man skänker Feuerzeug på bemärkelsedagen.

Jag tackar ödmjukast och ska försöka bättra mig med zombifieringen av bloggen.


4 responses to “Zombienytt

Kommentera

