En award till mina älsklingar

20:e september fick jag en Liebster award av Det mörka tornet. Det är jag väldigt väldigt glad för! Tack så väldigt mycket.

Liebster blog award är utmärkelsen går till bloggar man gillar och läser, utan några andra särskilda krav, så jag ska passa på att ge den till de bloggar jag gillar bäst och  mest.

Självklart finns det fler som förtjänar utmärkelsen, men man fick bara ge till fem. Dessa är dessutom valda både efter kärlek och geografi, så ingen behöver känna sig glömd. Det är helt enkelt fruktansvärt bra bloggar i urval.

Liebster Award

Liebster Award

Bokstävlarna – även om hon redan fått en, för hon förtjänar en av mig också.

Swedish zombie – för det behövs fler zombier i bloggarna

Glory box – för jag måste peppa Sara att skriva klart Eld rekordsnabbt och sedan fort börja på sista delen av Engelsforstrilogin. Nejdå, mest för att hon är så bra på alla sätt.

Bokoholisten på (inte så) Anonyma Biblioholister – för att någon måste blanda inredning med böcker och zombier och rätt vad det är ett sminktips på ett underbart sätt.

Dark places – för någon måste tipsa mig om det bästa av det mörkaste.

Och så reglerna då:

1. Klistra in awarden på din blogg.
2. Tacka personerna som gav er Awarden och länka till bloggarna.
3. Välj ut fem personer som du vill ge awarden till.
4. Lita på att dina följare sprider kärleken till andra bloggare.
5. Och det viktigaste: Ha roligt och stötta varandra


9 responses to “En award till mina älsklingar

Kommentera

