Vad tyst det är

Ja, sannerligen är det tyst på bloggen just nu.

Det beror på ett par saker, eller rättare sagt två böcker.

Först agerade jag provläsare för en bok. Det tog tid och resulterade inte i någon recension. Mer om det inom kort.

Oläsbar bok

Oläsbar bok

Sedan började jag läsa den efterlängtade K55 – lögnernas valv av Erika Oscarius. Den är okej, men mitt i boken fastnar man tydligen och det har även jag gjort. Så just nu har jag inte läst något alls på flera dagar(!). Och jag börjar känna att jag måste ta en annan bok för att komma igång igen.

Så nu vet ni. Lästrubbel på bloggen alltså. Hu och ve.


4 responses to “Vad tyst det är

Kommentera

