Feuerzeug, återkomsten

Så är jag äntligen tillbaka bland de levande igen!

Redan igår fick ni en försmak av sanningen i och med mitt fantastiska avslöjande BREAKING!!! NEWS!!! FLASH!!!

Chelsea Cains Gretchen blir tv-serie!

Det var ju fantastiska nyheter. Jag hoppas att tv-serien verkligen blir av och att den kommer till svensk tv inom snaraste korthet.

När jag jobbade 70+ timmar i veckan hann jag ändå läsa en hel del. Därför har ni följande att se fram emot under de kommande dagarna/veckorna:

  • Devil’s hand av ME Patterson – Elitistmörkerklubbens senaste bok, om pokerspelande demoner
  • De drömmande städerna av KG Johansson – Svensk SF i särklass
  • Double Dexter av Jeff Lindsay – Den gamle Dexter på nya mordstråt
  • Eld av Mats Strandberg och Sara Bergmark Elfgren – Succén alla väntat på (jag lär bli sist att recensera den)
  • Finger lickin’ fifteen av Janet Evanovich – Chick-lit, helt otroligt kanske ni tycker, men det är sant
  • Sizzling sixteen av Janet Evanovich
  • Perfect victim av Catherine McGuire och Carla Norton – BOAT om gruvlig kidnappning
  • Allison Hewitt is trapped av Madeleine Roux – Zombiechick-lit
  • Kill or cure av Rebecca Levene – Zombieaction

Vad säger ni? Inte helt fel, va? Håll i er, för nu kör vi.

5 responses to “Feuerzeug, återkomsten

  • Pål Eggert

    Vad bra att du inte dog på jobbet. Ser fram emot dina recensioner och svador om böckerna du läst.

  • elisabeth

    ser fram emot alla recensioner om stephanie plum:-)

  • Böcker & sånt

    Ha! Zombie-chick lit. :-D Måste kollas upp!!

  • Feuerzeug

    Pål Eggert, jajjemän! Nu kommer det desto mer.

    elisabeth, det var länge sedan jag läste Evanovich nu, men det var ett kärt återseende. Har dessutom sjuttonde boken i bokhyllan och artonde är ju också släppt. Hon håller fortfarande.

    Böcker & sånt, låter lite sjukt, men det var den känsla jag fick! Det finns en uppföljare ute också, som Swedish zombie just recenserat. En sas outforskad genre. ;)

  • Feuerzeug

    Böcker & sånt, psssst. Vill du ha så finns den till skänks nu under ”Böcker bortskänkes”. Se senaste inlägget.

Kommentera

