Bloggkattsutmaning!

Häromdagen avslöjade jag en väl dold sanning om bloggkatternas egentliga levnadsförhållanden.

Bokstävlarna funderade på att återskapa bilden, och Pål Eggert föreslog en bloggutmaning. Jättebra idé!

Så nu utmanar jag alla er där ute att återskapa bilden längst ner till vänster i seriestrippen. (med eller utan katt)

Reglerna är enkla:

1. Det finns inga regler.

2. Posta bilden på din egen blogg och länka i kommentarerna nedan, eller maila den till mig sara(snabel)saltlakrits.se

Sanningen om bloggkatterna

Sanningen om bloggkatterna

Jag tänkte sedan sammanställa ett fint inlägg med alla bidrag. Det kan bli jätteroligt!

Den bästa bilden får förstås ett pris också. Det ska jag nog kunna ordna. Det kan bli en bok, ett tv-spel, eller kanske en PS2. Det beror lite på vad man vill ha.

Slutdatum? Ptja, vad är rimligt? Två veckor? Vi kan säga senast 7:e september, så länge.

Och givetvis kan man, om man så önskar, återskapa hela strippen! Det kan ge bonuspoäng, eller nått.

Så fånga in den där kattfan (eller valfri ersättare om katt saknas/är för snabb) och börja fota!


22 responses to “Bloggkattsutmaning!

Kommentera

