Jag är zombiesmittad

Hejsan kära läsare,

jag vet att ni väntar spänt på resultatet av Bloggkattsutmaningen, men jag har fallit offer för zombiesmittan (snörvlar, hostar och svettas) och orkar inte riktigt sätta ihop ett så viktigt inlägg just nu. Hoppas ni har förståelse och sänder mig eran bästa astrala healing.

 

Mvh,

Zombiezeug.

3 responses to “Jag är zombiesmittad

  • Pål Eggert

    Smittan är universums sätt att tala om för dig att du inte tar in all kääärlek du förtjänar. Du måste lösa upp dina negativa blockeringar… *lukt av rökelse, dripp-dropp-musik*

  • litteraturkvalster

    Det är inte så att du har kommit i kontakt med viraler/pyrer/vampyrer?! Har du börjat kasta av dig kläderna? Ljuskänslig?

  • Feuerzeug

    Pål Eggert, AAAARAHKRAHLKRHAKLEHAKLEHAKLAAAAAAH! *blev zombie i självförsvar*

    Haha! Perfekt imitation. Blev nästan lite magsjuk. =D

    Litteraturkvalster, Jo, förmodligen har jag varit i lite väl nära kontakt med något sånt. Dock klär jag på mig mer än jag klär av mig, så jag tror jag eventuellt är på väg att gå i ide.

Kommentera

