Ny digital bokhandel

Hejsan bloggen.

Det var länge sedan.

Jag är i Vermont på jobbresa. Det är varmt här. Jag saknar dig.

Kommer snart hem och umgås mer med dig.

Tills dess ska jag häda ytterligare, och publicera denna reklambild för att få gratis böcker från E2GO, en ny digital bokhandel med eböcker och ljudböcker. Jag är ju trots allt bara människa.

Klicka på länken och se bilden för att få din gratis bok.

image

Döm mig inte. Hörs snart.

Puss,
Feuerzeug

2 responses to “Ny digital bokhandel

Kommentera

