Bra böcker just nu GRATIS omg omg

Jag jobbar på att komma tilbaka till bloggen, men det är bara så jäkla mycket som ställer till det. Dels har jag flugit omkring till USA, vilket var jobb, så var inte avundsjuka. När man flyger blir man jetlaggad, så sedan orkar jag inte skriva. (Orkar dock läsa.) Och dels är det jobb jobb jobb inför läskiga disputationen om ca ett halvår.

Så, det var nog om mig, för jag har ett VIKTIGT MEDDELANDE.

Det är nämligen så att Undrentide förlag, som ger ut jättebra böcker (som Mörkrets väktare av Anna Blixt och En saga om sorg av Stefan Hagelger bort  eböcker! Det är nu, sedan 5 juli, och ca två veckor framåt, så skynda er!

Man gör så här:

Mejla info@undrentide.se och berätta vilken e-bok du är intresserad av. Så får du den som epub.

Böckerna ni har att välja mellan, omnomnom:

  • Fred så gyllene, Stefan Hagel
  • Fredens pris, Anna Blixt
  • Eldfloder, Elin Holmerin
  • De två odjuren, Elin Holmerin
  • Sår, Elin Holmerin
  • Ekens syster, Elin Holmerin
  • För hennes skull, Elin Holmerin

Om man säger så här:

  1. Sjukt bra erbjudande av ett litet förlag.
  2. Jättebra förlag.
  3. Jättebra svenska fantasyböcker.
  4. Alldeles för få läser dessa böcker.
  5. Jag älskar dessa böcker, och ni vet att jag alltid har rätt.
  6. Gört, för fan.

Om ni har minsta tvivel om detta, så kan ni läsa mina recensioner av Anna Blixt och Stefan Hagels böcker. Jag tyckte mycket om allihop. Själv tänker jag nog be om en av Elin Holmerins fristående drakböcker, som jag inte har läst ännu.


3 responses to “Bra böcker just nu GRATIS omg omg

Kommentera

