Jag är tillbaka!

Hej! Kommer ni ihåg mig? Jag bloggar ju om böcker här, men det var visst ett tag sedan.

Efter att ha jobbat hela sommaren, lyckats kirra en deadline, upplevt en närståendes bortgång och nyss äntligen fått lite semester, så upptäcker jag nu att det finns tid till bloggen igen.

Jag hoppas att ni saknat mig, och att ni ser fram emot några recensioner i veckorna framöver.  Det kommer bli fantasy och science fiction, och det kommer bli både hyllningar och sågningar. För även om jag varit upptagen och inte orkat recensera, så har jag åtminstone orkat läsa, och det är ju huvudsaken.

Jag hoppas också att vi ses på Fantastika!

5 responses to “Jag är tillbaka!

Kommentera

