Jag ska inte bli långrandig…

Jag måste bara fråga er, kära ni: Är det här en för lång recension?

Vårlik av Mons Kallentoft – Nya höjder

Jag känner att jag kanske lyckats vilja säga lite för mycket. Orkar man läsa allt det där? Ens om man är verkligt intresserad av Vårlik eller Kallentoft.

Jag vet ju hur otroligt otålig jag själv är. Fast sen är vi i och för sig läsgalna allihop.

Halp.


4 responses to “Jag ska inte bli långrandig…

  • Eve

    Det är en lång recension. Men för den skulle inte för lång. Och jag orkade i alla fall läsa den, trots att jag inte är speciellt intresserad av varken boken eller författaren. Men en välskriven recension kan nog inte bli för lång

  • Feuerzeug

    Eve, puh vad skönt att du säger så. Och tack =)

  • bokstävlarna

    Hm, jag tror att det är något av en myt det där att man inte kan skriva långt på internet för att folk då inte orkar läsa. Kanske stämmer det om man har en sån där dagboksblogg om allt möjligt, men inte alls när det gäller bokbloggar. Kanske för att våra läsare är så vana vid att läsa. Och tvärtom tycker jag att många av de allra bästa blogginläggen riktigt långa.

    Oj, nu blev det en väldigt lång kommentar här känns det som, men det jag ville komma fram till var mest:
    Nej! Inte för lång recension!

  • Feuerzeug

    bokstävlarna, hmm, jag tror det är en myt att kommentarer kan bli för långa… ;)

    Tack så hemskt mycket för feedbacken. Jag misstänkte att det kunde vara så, men eftersom jag är ny och orolig så ville jag kolla med er som faktiskt läser, så att jag i värsta fall kan bättra mig.

Lämna en kommentar