Veckans läsning 21, v8

Två veckor i en. Typiskt dumt och samtidigt jättebra.

Först älskade jag Cold granite av Stuart MacBride, sedan köpte jag lite böcker. Det blev Hungerspelen från Pockeshop och bland annat nya Chelsea Cain och lite bokrea från Adlibris. Sedan började jag läsa Monster island och älskar den. Jag hittade också en ny fin bokhandel i Uppsala och läste lite blogg från Stuart MacBride.

Inför nästa vecka hoppas jag på att avsluta Monster island med tillfredsställelese, börja på en ny just nu okänd bok och älska den också.

Det är mycket nu, bland annat virkning, och böckerna hopar sig i bokhyllan. Men lite blir det läst till och från i alla fall. Och en hel del under min älskade filt.

Kommentera

