Visitkort till bokmässan, check.

Inför bokbussen och bokmässan tänkte jag bli lite seriös och skaffa visitkort att ge till intresserade bloggläsare.

Resultatet är lite suddigt på bilden, men jag är sjukt nöjd.

Visitkort till bloggen

Visitkort till bloggen

Visitkort med bloggens tema, bloggadressen och twitter. Baksidan ser ut som en baksida(!), med spegelvänd text och lite blekt.

Fick även nästan på köpet en matchande tisha av fulaste slaget och en stämpel för personligare information, att ges till särskilt utvalda. ;)

Börjar nu så smått kännas som att bokmässan är på riktigt. Jag som inte tänkt åka dit och så kom bokbussen. Vet bara inte hur jag ska ta mig upp i tid för att vara på Cityterminalen kl 06:00.

Det blir nog zombievarning till klockan 10-11 ungefär, när vi närmar oss Göteborg.

Och apropå det så kan jag vara ungefär lika trevlig som en zombie innan jag sovit klart och fått kaffe. Bara så ni vet.

Ska du också åka bokbussen? Släng in en kommentar nedan. Det vore kul att få lite koll på sina medresenärer.


13 responses to “Visitkort till bokmässan, check.

Lämna en kommentar